ΜÎχÏι τις 22 Ιουνίου η δήλωση των ιδιοκτητών των οποίων το ενοίκιο μειώθηκε - ÎÎοι κανόνες και Ï€Ïοθεσμίες για τα μισθωτήÏια
ΕΛΛΗÎΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Αθήνα, 12 Ιουνίου 2020
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΑλλαγÎÏ‚ στις πεÏιπτώσεις υποχÏÎωσης δήλωσης των μισθωτηÏίων ηλεκτÏονικά στο myTAXISnet, ώστε να υπάÏχει άμεση ψηφιακή αποτÏπωση των σχετικών μεταβολών, φÎÏνει απόφαση, που Ï…Ï€ÎγÏαψε ο Διοικητής της ΑνεξάÏτητης ΑÏχής Δημοσίων Εσόδων, ΓιώÏγος Πιτσιλής, και αναμÎνεται να δημοσιευθεί στην ΕφημεÏίδα της ΚυβεÏνήσεως.
ΣυγκεκÏιμÎνα, Ï€ÏοβλÎπεται ότι:
Σε πεÏίπτωση λÏσης της μίσθωσης, ο ιδιοκτήτης υποχÏεοÏται να δηλώσει το γεγονός μÎχÏι το Ï„Îλος του επόμενου μήνα. ΔιαφοÏετικά, το μισθωτήÏιο θεωÏείται ότι είναι σε ισχÏ.
ΕπιπλÎον, μÎχÏι τις 30 ΣεπτεμβÏίου 2020, οι ιδιοκτήτες ακινήτων θα Ï€ÏÎπει να υποβάλουν δήλωση:
- Σε πεÏίπτωση, που μισθωτήÏιο – το οποίο Îχει συναφθεί Ï€Ïο του 2014 και είναι σε Î¹ÏƒÏ‡Ï ÏƒÏ„Î¹Ï‚ 12 Ιουνίου 2020 -, Îχει παÏαταθεί σιωπηÏά ή Îχει αλλάξει κάποιος ÏŒÏος του, και δεν Îχει υποβληθεί ηλεκτÏονικά η σχετική δήλωση στο myTAXISnet. Η δήλωση υποβάλλεται χωÏίς κυÏώσεις, και πεÏιλαμβάνει στοιχεία, που ισχÏουν στις 12 Ιουνίου.
- Αν το μισθωτήÏιο Îχει δηλωθεί ηλεκτÏονικά και Îχει λυθεί μÎχÏι τις 12 Ιουνίου. ΔιαφοÏετικά η μίσθωση θεωÏείται ότι ισχÏει.
ΠεÏαιτÎÏω, η απόφαση πεÏιλαμβάνει ειδικÎÏ‚ Ïυθμίσεις για τις μισθώσεις των οποίων οι ενοικιαστÎÏ‚ επλήγησαν από τον κοÏωνοϊό.
ΕιδικότεÏα:
ΜÎχÏι τις 22 Ιουνίου, οι ιδιοκτήτες ακινήτων, των οποίων το ενοίκιο μειώθηκε κατά 40% λόγω των μÎÏ„Ïων για τον κοÏωνοϊό, θα Ï€ÏÎπει να υποβάλουν Δήλωση Covid για τη μεταβολή του μισθώματος για τους μήνες, που ίσχυσε η μείωση, ώστε να επωφεληθοÏν από τις σχετικÎÏ‚ ευνοϊκÎÏ‚ Ïυθμίσεις.
Για τις μειώσεις μισθωμάτων μετά τον ΙοÏνιο, στο πλαίσιο των ίδιων μÎÏ„Ïων για την πανδημία, οι ιδιοκτήτες θα Ï€ÏÎπει να υποβάλουν σχετική δήλωση μÎχÏι την εικοστή ημÎÏα του μήνα, που αφοÏά η μείωση.
Σε πεÏίπτωση, που δεν Îχει υποβληθεί ηλεκτÏονικά αÏχική ή Ï„Ïοποποιητική «Δήλωση ΠληÏοφοÏιακών Στοιχείων Μίσθωσης Ακίνητης ΠεÏιουσίας», αυτή Ï€ÏÎπει να Ï€Ïοηγηθεί της «Δήλωσης Covid».
Οι ενοικιαστÎÏ‚ Ï€ÏÎπει μÎχÏι τις 26 Ιουνίου να δηλώσουν αν αποδÎχονται ή όχι τη «Δήλωση Covid».
Για μεταγενÎστεÏες μειώσεις ενοικίου, η αποδοχή ή μη της δήλωσης υποβάλλεται σε Ï„Ïεις ημÎÏες από την καταληκτική ημεÏομηνία υποβολής της δήλωσης από τον ιδιοκτήτη.
Εάν δεν υποβληθεί δήλωση αποδοχής, θεωÏείται ότι αυτή Îχει γίνει αποδεκτή από τον ενοικιαστή. Δηλώσεις μη αποδοχής, που υποβάλλονται εκπÏόθεσμα, δεν εμποδίζουν τη χοÏήγηση των ευεÏγετημάτων. Σε αυτÎÏ‚ τις πεÏιπτώσεις, μποÏεί να γίνει διασταÏÏωση και να οδηγηθοÏν σε Îλεγχο σε μεταγενÎστεÏο χÏόνο.
www.taxheaven.gr 2020-06-13 11:29:27
Τελευταία Νέα
ΓΣΕΕ: Πως αμείβεται η Καθαρά Δευτέρα
https://www.e-forologia.gr/
2026-02-19 19:10:45
ΓΣΕΕ: Πως αμείβεται η Καθαρά Δευτέρα
https://www.e-forologia.gr/
2026-02-19 19:10:41
ΓΣΕΕ: Πως αμείβεται η Καθαρά Δευτέρα
https://www.e-forologia.gr/
2026-02-19 19:10:37
